maura.blogg.se

Vi är två tjejer som går sista året på Nacka Gymnasium, och studerar hotell- och turismprogrammet. Under de närmaste tre månaderna kommer vi att praktisera på resorten La Manga Club, som ligger ca 12 mil från Alicante. På den här bloggen kommer ni följa våran resa.

UPPDATERING

Kategori: Allmänt

Jag känner mig säker i receptionen.
Jag vågar ta intiativ.
Jag klarar mig nästan själv i receptionen.
Jag kan lösa de flesta problemen på egen hand. 
Jag kan checka in och svara i telefonen utan problem samt roppa på bussen.
Språket flyter på förvånandsvärt bra både spanskan och engelskan.

Bilder:
























KOMMENTARER:

  • Fia säger:
    2015-10-19 | 07:27:09

    Vad kul att läsa din uppdatering och att du redan nu känner dig säker i jobbet som Receptionist... Detta var ditt "jobb" på La Manga, som kommer att bli en stor stjärna efter avslutad praktik i ditt CV... Ser att ni haft ett par underbara dagar när nu dina föräldrar var nere på besök...

  • Karin säger:
    2015-10-19 | 22:15:08

    Fina bilder!

  • Cristina säger:
    2015-10-26 | 12:02:13

    Vi hade fina dagar ihop! :-) kram

Kommentera inlägget här: