maura.blogg.se

Vi är två tjejer som går sista året på Nacka Gymnasium, och studerar hotell- och turismprogrammet. Under de närmaste tre månaderna kommer vi att praktisera på resorten La Manga Club, som ligger ca 12 mil från Alicante. På den här bloggen kommer ni följa våran resa.

Dag 10

Kategori: Allmänt, Laura

Hej hej!

Kom hem för en liten stund sen och nu ligger jag i sängen för att snart sova eftersom hag börjar klockan 11 imorgon!

Idag har jag förberett 86 nycklar inför morgondagen vilket nästan tog mig 5 timmar haha det va jätte jobbigt men det fick timmarna att gå iallafall. 

Måste säga att tiden går snabbare och snabbare, hemlängtan går lite upp och ner men mina föräldrar kommer om 15 dagar vilket känns skönt! Eftersom jag har en underbar chef så kommer jag antagligen få ledigt dom dagarna dom är här och förhoppningsvis Mathilda med. Mina föräldrar ska hyra bil vilket innebär att vi kan ta oss ifrån la manga och utforska cartagena och murcia! 

God natt❤️

/ Laura 








KOMMENTARER:

  • Fia säger:
    2015-10-01 | 14:17:47

    Klart att hemlängtan kommer och går - kommer den alltid att göra, dock ska den inte ta överhand :-)
    Tiden kommer att gå fort och ni är superduktiga...
    Kram
    Vilken söt liten ödla!!

  • Cristina Quarles säger:
    2015-10-01 | 19:23:40

    Herregud, 86 nycklar!! Det var mycket. Ni är båda jätteduktiga. Keep on the good work! :-)
    Vi kommer om två veckor och då hoppas jag att ni får ledig och då åker vi runt i området och på fredag kväll åker vi till Cartagena och går på Soho-klubben!! hihihi

Kommentera inlägget här: